ثبت شرکت و مشاوره رایگان ثبت تغییرات شرکت : 09125068023|info@artregister.ir

ثبت برند و علامت تجاری، هزینه ثبت نام تجاری و علامت

/, ثبت علائم تجاری/ثبت برند و علامت تجاری، هزینه ثبت نام تجاری و علامت

ثبت برند و علامت تجاری، هزینه ثبت نام تجاری و علامت

مزایای ثبت برند و علامت تجاری؟

رکن اصلی کسب و کار محسوب شده  و به منظور مداومت در تجارت بسیار مهم است . با ثبت علامت تجاری محصولات و یا خدمات شما در بازار هدف شناخته می شود و  این امر مانع از استفاده رقبا از نام و نشان تجاری شما می گردد. باید بدانید تنها به ثبت رسیدن علامت تجاری مورد اهمیت نمی باشد بلکه قوانین استفاده و نگهداری از آن  نیز بسیار مهم می باشد . با توجه به موارد ذکر شده گروه موسسه هنر ثبت در تلاش است که با در اختیار گذاشتن تازه ترین اطلاعات و ارائه ی مطلوب ترین نوع خدمت به شما موکلین گرامی در این مسیر کمک و یاری برساند . ثبت آرم و نشان تجاری یکی از بهترین راههای موفقیت در رقابت سالم می باشد و از مهمترین راهکارهای متمایز کردن کالا و خدمات یک بنگاه اقتصادی از دیگر بنگاه ها می باشد. به منظور تکمیل اطلاعات خود در این زمینه به کادر مشخص شده در این صفحه با عنوان توضیحات تکمیلی مراجعه فرمایید.

 

روش ثبت برند و ثبت علامت تجاری

باید بدانید که علامت تجاری خود را می توانید در شکل های مختلف به ثبت برسانید به عنوان مثال : لوگو ، لوگو تایپ ، طرح ، آرم یا نام تجاری .  موسسه هنر ثبت، با دارا بودن دپارتمان تخصصی ثبت شرکت و ثبت برند و حضور مشاوران حقوقی و ثبتی کارآزموده یکی از بهترین راهنمایان شما در زمینه انتخاب و طراحی انواع علائم تجاری متقاضیان محترم می باشند . پیشنهاد ما برای بهبود شرایط انتخاب و تکیه به وکیلی است که می تواند با تجربه ی خود کارها را بهتر و سریع تر به انجام برساند همین حالا با مشاورین مجرب ما درتماس باشید.

راه تماس با ما: ۰۹۱۲۵۰۶۸۰۲۳

مراحل ثبت علامت تجاری – ثبت برند

  • مشاوره تلفنی با مشاوران متخصص و مجرب کارگروه تخصصی هنر ثبت
  • تنظیم اظهارنامه ثبت علامت تجاری در دونسخه و تکمیل آن
  • جمع آوری مدارک شناسایی متقاضی ثبت برند یا مدیرعامل شرکت و کلیه اوراق شرکت
  • درخواست اخذ استعلام از اداره مالکیت صنعتی در صورت نیاز
  • ارسال مدارک از طریق سامانه ثبت علامت تجاری

زمان ثبت برند و علامت تجاری من چه قدر زمان می برد؟

بعد از ثبت نام و ارسال مدارک از طریق سامانه ثبت اینترنتی اداره ثبت علامت تجاری و بررسی کارشناس این اداره و چنانچه هیچ گونه نقص در پرونده موجود نباشد آگهی آن صادر میشود. این فرآیند تقریبا ۴۵ روز کاری زمان می برد بدیهی است این بازه زمانی با توجه به درخواست متقاضیان و نوع برند در خواستی متغیر می باشد.

هزینه ثبت برند و ثبت علامت تجاری چه قدر است؟

هزینه های ثبت علامت تجاری با توجه به نوع درخواست برند تجاری و طبقات درخواستی متغیر می باشد شما میتوانید به منظور کسب اطلاع بیشتر در خصوص هزینه های ثبت علامت تجاری ( برند) با کارشناسان متخصص شرکت هنر ثبت در تماس باشید .

موسسه هنر ثبت

 

مقاله برای مطالعه بیشتر: مدارک لازم برای ثبت برند و علامت تجاری
2020-08-01T19:56:07+00:00