ثبت شرکت و مشاوره رایگان ثبت تغییرات شرکت : 09125068023|info@artregister.ir

اخذ کد اقتصادی در فشم

اخذ کد اقتصادی در فشم

هر شرکت یا مؤسسه بعد از اینکه به ثبت رسید و‌ آگهی تأسیس آن صادر شد، باید برای اخذ کد اقتصادی در دارایی تشکیل پرونده دهد.

کد اقتصادی شماره‌ای ۱۲ رقمی است که برای اشخاص حقیقی و حقوقی که به تولید کالا و خدمات اشتغال دارند وضع شده است وجهت شناسایی شرکت در واحد مالیاتی کاربرد دارد؛ بر این اساس کد اقتصادی جهت اخذ گواهی ارزش افزوده و ارائه گزارش‌هایفصلی، لازم می‌باشد.

مدارک مورد نیاز جهت تعیین حوزه و اخذ کد اقتصادی در فشم

۱کپی مدارک ثبتی شرکت(اساسنامه،اظهار‌نامه،شرکتنامه،تقاضانامه و آگهی تأسیس)

۲مدارک شناسایی اعضای هیئت مدیره(کپی برابر اصل شده‌ی شناسنامه و کارت ملی)

۳روزنامه آخرین تغییرات شرکت(در صورت وجود تغییرات)

۴اجاره‌نامه با سند مالکیت

در مورد اجاره‌نامه

الف)حتما بنام شرکت باشد

ب)حتما کد رهگیری داشته باشد

ج)آدرس مندرج در اجاره‌نامه یا آدرس رسمی و ثبت شده شرکت یکسان باشد

د)مکان شرکت باید چیدمان اداری داشته باشد

۵قبض تلفن و برق مربوط به آدرس و کد پستی شرکت

۶اخذ گواهی امضاء صاحبان امضاء در دفترخانه

۷تکمیل دفترچه ثبت نام اشخاص حقوقی

۸پرداخت فیش حق تمبر(۲ در هزار سرمایه شرکت)

۹مهر شرکت

*ضمنا به موجب قانون، آدرس شرکت می‌بایست آدرس واقعی بوده و ملک مورد نظر اداری یا تجاری باشد، در غیر این صورت شرکتتخلف قانونی مرتکب گردیده است و قابلیت تعیین حوزه مالیاتی و اخذ کد اقتصادی را نخواهد داشت.

آدرس اداره مالیات و دارایی فشم

فشم،بلوار امام خمینی،روبروی بانک تجارت،پلاک۹۹۸،ساختمان اداری آب و فاضلاب،طبقه دوم           تلفن:۲۶۵۰۴۶۱۰

2020-06-15T14:58:27+00:00