اخذ کد اقتصادی در رودهن
هر شرکت یا مؤسسه بعد از اینکه به ثبت رسید و آگهی تأسیس آن صادر شد، باید برای اخذ کد اقتصادی در دارایی تشکیل پرونده دهد.
کد اقتصادی شمارهای ۱۲ رقمی است که برای اشخاص حقیقی و حقوقی که به تولید کالا و خدمات اشتغال دارند وضع شده است وجهتشناسایی شرکت در واحد مالیاتی کاربرد دارد؛ بر این اساس کد اقتصادی جهت اخذ گواهی ارزش افزوده و ارائه گزارشهای فصلی، لازممیباشد.
–مدارک مورد نیاز جهت تعیین حوزه و اخذ کد اقتصادی در رودهن
۱–کپی مدارک ثبتی شرکت(اساسنامه،اظهارنامه،شرکتنامه،تقاضانامه و آگهی تأسیس)
۲–مدارک شناسایی اعضای هیئت مدیره(کپی برابر اصل شدهی شناسنامه و کارت ملی)
۳–روزنامه آخرین تغییرات شرکت(در صورت وجود تغییرات)
۴–اجارهنامه با سند مالکیت
در مورد اجارهنامه
الف)حتما بنام شرکت باشد
ب)حتما کد رهگیری داشته باشد
ج)آدرس مندرج در اجارهنامه یا آدرس رسمی و ثبت شده شرکت یکسان باشد
د)مکان شرکت باید چیدمان اداری داشته باشد
۵–قبض تلفن و برق مربوط به آدرس و کد پستی شرکت
۶–اخذ گواهی امضاء صاحبان امضاء در دفترخانه
۷–تکمیل دفترچه ثبت نام اشخاص حقوقی
۸–پرداخت فیش حق تمبر(۲ در هزار سرمایه شرکت)
۹–مهر شرکت
*ضمنا به موجب قانون، آدرس شرکت میبایست آدرس واقعی بوده و ملک مورد نظر اداری یا تجاری باشد، در غیر این صورتشرکت تخلف قانونی مرتکب گردیده است و قابلیت تعیین حوزه مالیاتی و اخذ کد اقتصادی را نخواهد داشت.
آدرس اداره مالیات و دارایی رودهن
رودهن،بلوار امام،بوستان۱۱،جنب شهرداری شماره تماس:۷۶۵۰۸۹۳۱
ارتباط با ما: ۰۹۱۲۵۰۶۸۰۲۳
info@artregister.ir